Seyahat Günlüklerim

Italya/2008

3 sene sendeyim … Ciao ! Roma, Venezia, Firenze, Bari, Ancona (che ho abito), Bologna etc…

Hırvatistan/2010

Split, Hırvatistan’ın küçük bir kasabası…hava biraz bozuktu ama Ancona’dan gece feribota binip sabah oraya vardık, bir günde gezilebilecek bir yer zaten Split, Dalmaçya kıyılarına yerleşmiş güzel bir şehir, tavsiye edilir… yine aynı gece feribotla Ancona’ya döndük…güzeldi 🙂

Barcelona/2009

5 gün Barselona’dayım…. Gaudi nin eserleri, katalanlar, deniz havası, ispanyolca ve ….bu şehir çok güzel

Japonya/2010

Abimi ziyarete geldim… Tokyo efsane… Asakusa, Şinjiku, Akihabara…. Japonlar ilginç bir o kadar çekingen ve sempatik..

Michigan/ USA /2011

6 ay buradayım… Michigan State Unv. yeni üniversitem… böyle kampüs görmedim… heryeri ayrı güzel ..hiç bitmesin … çalışmaya da devam… Chicago ve NY da gezdim…

İsviçre/Cenevre/CERN/2012

Evet…. Geldik doktoranın sonuna… kendime bir mezuniyet hediyesi vermek istedim. 2 günlüğüne Cenevre’ye gidiyorum. Ama asıl hediyem CERN gezisi.. Orda çalışan Türk bir Fizikçi olan Bora Akgün eşliğinde CERN’ü gezeceğim…

Monterey /California / 2016

Eşimin yüksek lisansı için 6 aylığına Monterey’deyiz. Burası pasifik okyanusuna kıyısı olan bir şehir. San Francisco’ ya 2 saat. Yakın yerler; Big Sur, Salinas, Santa Cruz (Üniversitesini sevdim)..Şuan MPC deyim… içim dışım American core values

Bahrain/ 2017

Eşim 4 aylığına Bahreyn’e göreve gitmişti. Bir ay sonra 6 aylık oğlumu da alarak soluğu Bahreyn’de aldım:)… Evet, sıcak bir ülke ama o sıcak anlatılmaz yaşanır.. daha uçaktan iner inmez seni sarıp sarmalayan ben nereye düştüm böyle dedirten bir sıcak ve 6 aylık bir bebek…5 gün kaldığımız bu ülkede bir uçtan bir uca gitmek arabayla sadece bir kaç saat alıyor.. yol boyu petrol kuyuları görüyorsunuz.. kralın deve çiftliği, çölün ortasında yaşam ağacı ilginç noktalar.. sıcaktan pek bir şey yapmanız olası değil ama çok çok zengin arapların alışveriş için kapattığı AVM lerinde serinleyebilirsiniz :))) … akşam saatlerinde kafelerini ya da restaurantlarını gezip değişik lezzetler deneyebilirsiniz… dönüşte hurma almayı unutmayın 🙂

%d blogcu bunu beğendi:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close